Zwroty i reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI :

1. Napisz do nas na adres info@wallarena.com, aby przedstawić nam co się dokładnie stało
2. Opisz dokładnie problem (najlepiej dodając zdjęcia wykrytej wady)
3. W przeciągu 24 godzin zaproponujemy kilka rozwiązań opisanego problemu
4. Nie przyjmujemy paczek zwrotnych nadanych za pobraniem

[WAŻNE] Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów spowodowane różnicami w kalibracji monitorów

 

--

 

PROCEDURA ZWROTÓW :

1. Zwrotu możesz dokonać w terminie 30 dni od daty odebrania zamówienia
2. Odsyłane produkty należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować wraz z formularzem, który znajduje się poniżej
3. Zwrot środków zostanie zrealizowany zazwyczaj w przeciągu kilku dni roboczych od momentu otrzymania paczki zwrotnej
4. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący, przed nadaniem zwrotu zachęcamy jednak do kontaktu, postaramy się znaleźć dogodne rozwiązanie

 

ADRES DO ZWROTÓW :

Cover Art sp. z o.o.
ul. Inżynierska 8
67-100 Nowa Sól

ODSTĄPIENIE OD UMOWY :

 

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy, której przedmiotem są: ........................

Numer zamówienia: ....................................................................................................................

Data zawarcia umowy: ................................................................................................................

Imię i nazwisko konsumenta: .......................................................................................................

Adres konsumenta: ......................................................................................................................

Proszę o zwrot zapłaconej ceny na rachunek bankowy nr .........................................................

 

__________________________

(podpis)

 

---

 

Dział obsługi klienta odpisuje na wiadomości 24h/7 dni

E-mail: info@wallarena.com
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl